Kys ved kemi

28apr10

“Kys ved kemi” er en vending der ofte bliver brugt i min branche, for at signalere at pigen kysser nogle gange, men der er ingen garanti. Det er et lidt tricky koncept, det med kys. Det er en af de ting som de fleste af os kan lide, men som de færreste der sælger sex har lyst til at være forpligtet til. Jeg er nogle gange blevet spurgt hvad ‘kemi’ skulle betyde, og hvad der skulle til for at der var kemi. Det er skidesvært at svare på – for der er jo ikke nogen beskrivelse af kemi, der er mere præcis end ‘kemi’. Hvis man er på bølgelængde, på samme frekvens, så fungerer det bare, man har det godt med hinandens selskab, man går ikke hele tiden fejl af hinanden. Kemi! Det er noget med mavefornemmelse, som det er umuligt at opstille et sæt holdbare kriterier for.

Men tit har det selvfølgelig at gøre med, hvor god fornemmelse man mærker at kunden har for éns kropssprog. Hvis han f.eks. godt fatter hintet hvis jeg fjerner hans hånd når han gør noget jeg ikke er så vild med, og hvis han bliver ved med noget når han kan høre at jeg stønner lidt højere – så bliver tanken om at kysse ham mere tiltrækkende, fordi jeg regner med at han også lige vil mærke efter hvordan jeg kysser og tilpasse sig det. (Det virker i øvrigt som om hans fornemmelse for de ting har meget at gøre med, hvor meget han er til stede i sin egen krop (og i situationen), og ikke så meget om han teknisk set er ‘dygtig’ til at aflæse kropssprog.)

Der kan godt være ting der indvirker på kemien, der egentlig ikke har noget at gøre med, hvor meget man er på bølgelængde. F.eks. kan mit humør på en bestemt dag indvirke på kemien. Ligesom med alt muligt andet føler jeg nogle dage stor lyst til at kysse, andre dage ikke, og det er ret løsrevet fra hvem der kommer ind af døren. Jeg har oplevet det samme med stamkunder – at de opfører sig forskelligt på forskellige dage. Derfor betyder det, at jeg ikke havde god kemi med en kunde første gang, ikke nødvendigvis at vi ikke har god kemi næste gang. Det kan være vi bare var i helt forskellige humør(er?) første gang.

I lang tid svarede jeg selv, når en kunde spurgte, at jeg kyssede ved kemi. I praksis betød det alt det ovenstående – men tit brugte jeg også at kysse ham én gang, og hvis han så kyssede på en måde jeg ikke kunne lide, kyssede jeg ham ikke igen – og hvis han spurgte, var det så ‘fordi der ikke var kemi’. Et kys der ødelægger kemien er som regel når han gør sin tunge hård, tvinger mine læber åbne med den og borer den så langt ned i halsen på mig som den kan komme, og/eller hvis han jagter min mund med sin, hvis jeg vender mig væk. Enkelte gange har jeg henvist til ‘kysser kun ved kemi’-reglen, hvis en kunde ville kysse 100% af tiden og bare ikke ville slippe min mund. Så nogle gange har ‘kemien’ ændret sig under forløbet.

Desværre – fandt jeg efterhånden ud af – tolker de fleste sexkunder ‘kysser ved kemi’ som at jeg kysser, hvis han er under 30 og veltrænet. Nogle tolker det lidt mindre firkantet som at jeg kysser, hvis han ser godt ud. Det betød at jeg tit fik tilsendt billeder og derefter bedt om at svare på om jeg kyssede, eller kunden spurgte lige når han var kommet ind af døren. I enkelte tilfælde har han følt sig snydt over ikke at kunne få noget klart svar på om jeg kysser – og hvis jeg bliver afkrævet et svar før vi går i gang, er det selvfølgelig “nej” for en sikkerheds skyld. Så jeg er begyndt at gå væk fra “kysser ved kemi”.

Nogle af mine kolleger bruger begrebet “alm. kys”, hvilket betyder at hun kysser uden at åbne munden. Jeg har fået det beskrevet som “tantekys”, og det er lige en tand for tilknappet for mig. Også selv om nogle bruger det hvis kunder spørger og så bare tungekysser hvis de har lyst. Det er jo lidt en skam hvis en kunde fravælger mig fordi “hun tantekysser kun”. Måske også lidt fordi jeg tænker på tantekys som et kys hvor man gør læberne så hårde som muligt for at undgå eventuel seksuel ophidselse.

Jeg har stadig ikke fundet den gyldne formulering, men lige for tiden bruger jeg “jeg kysser, men ikke dybe tungekys”. Det gør at jeg stadig kan afvise at kysse kunder der stikker tungen langt ned i halsen på mig – noget jeg aldrig nyder, selv hvis vi har varmet op med mindre intense kys. Kunder der jagter min mund når jeg vender ansigtet væk prøver jeg så bare at tackle når jeg er i situationen. Det går udmærket indtil videre. :)

***

En bemærkning til dette indlæg:

Nogle gange lader jeg være med at skrive noget på bloggen, fordi jeg er bange for at nogle sexkunder vil se det, genkende sig selv i det og se det som en slags afvisning (hvilket det aldrig er!). Dette indlæg vendte og drejede jeg også et stykke tid: Kan jeg tillade mig at skrive noget kritisk om forskellige måder at kysse på? Men det at jeg ikke kan lide at få gjort noget bestemt ved mig betyder jo ikke at jeg ikke kunne lide nogen af dem der har gjort det. Men mænd generelt er vel lidt bange for ikke at gøre tingene godt nok i sengen? Det er egentlig en lidt charmerende ting ved mænd, synes jeg, at de/I er så ivrige for at tilfredsstille os at der ligefrem kan komme en sådan (over)følsomhed ud af det. Men til mændene: jeg håber altså at det altid skinner igennem, at I er dejlige også inkl. alle de små irritationsmomenter. :)



4 Responses to “Kys ved kemi”

  1. 1 Havjatteb

    Jamen, små irritationsmomenter har såvel vi (mænd), som i (kvinder)!!

    Kys er for mig en vigtig bekræftigelse på, at vi er på samme bølgelængde – det kan naturligvis være afhængig af, hvordan lige vores “form” er!.

    Derfor, vi kan alle have forskellig udgangspunkt på dagen, men det ændrer ikke ved, at samtale, nærhed, intimitet, kys, er en meget vigtig del af samværet.

    Det der egentlig er budskabbet er, at vi skal være rumelige i forhold til hinanden – hvis vi er det, kommer vi langt!!

    Det gælder i alle erhverv!!

  2. 2 Gunnar

    Ja, dere kvinner er også deilige, selv med de små irritasjonsmomenter ! :-))

    Jeg elsker å kysse, men ikke tungekysse. Det liker jeg bare ikke..

    ;-)

  3. Kys er vinduet til det intense begær, jeg føler …
    Kys er noget af det vigtigste jeg kan give, modtage, være en del af …

    Forstår godt at du vælger at sige fra og til … alt efter kemi/humør … Men det er svært at sige “kysser kun hvis der er kemi”
    Som kunde ville man måske(har jo aldrig prøvet) føle sig afvist, hvis du ikke kyssede – så er kemien der jo ikke … ergo kan de ikke længere føle sig “betydningsfulde” og “unikke”
    -ing?
    Knus Brainie

  4. 4 FrækkeGertrud25

    Kære luder. Hvordan er dit arbejde, jeg synes det lyder vildt spændende, og jeg kunne også godt tænke mig at komme ind i den branche. Jeg synes det er lidt trist du holder en pause, men jeg håber du har det godt. Vi ses bare mandag ;)


Skriv et svar

