Blogpause

30maj10

I har nok opdaget det, men jeg holder pause fra denne blog. Alt for meget liv, alt for lidt tid (og så orker jeg heller ikke rigtigt emnet prostitution for tiden).



7 Responses to “Blogpause”

  1. God pause – må den vederkvæge dig!

  2. Tak, Leo. :)

  3. Nyd sommeren!
    Vi ses …

  4. 4 Anton H

    Jaa – “alt for meget liv”, det lyder da meget godt. Det er dig vel undt!

  5. 5 LilleQ

    Nyd sommeren og det alt for meget liv.. ;-)

    LilleQ

  6. 6 Hanzen

    Sikke en fantastisk blog! Virkelig fascinerende læsning, jeg håber du snart genoptager skriveriet!
    Kh fra Hanzen

  7. Tak – jeg ved ikke hvor lang tid pausen kommer til at vare, og om den evt. bliver permanent – men jeg lader i hvert fald bloggen stå, så kan jeg altid vende tilbage hvis min interesse gør det.


Skriv et svar

