Når jeg bliver stor, vil jeg også være en hore

20okt10

“Mit image er en helt ærlig afspejling af, hvem jeg virkelig er. Det er en lille bondepiges første opfattelse af glamour. Da jeg var barn, så jeg fra familiens bil byens mest farverige luder. Hun havde stort afbleget hår, rød neglelak, malede læber og kanonhøje, gennemsigtige hæle med guldfisk i. Da min mor så hende, vrissede hun: ‘Hun er en hore’ og så svarede jeg: ‘Når jeg bliver stor, vil jeg også være en hore’.” – Dolly Parton



5 Responses to “Når jeg bliver stor, vil jeg også være en hore”

  1. Dolly for the win!

  2. 2 Lymfe

    Hvor er det dejligt at der sker lidt her igen.. har savnet nyt herinde :-)

  3. @Lymfe

    Så må jeg prøve at gøre lidt mere ved det. :)

  4. 4 Henrik

    Jeg bilder mig ind, jeg så dig på tv for nylig. Et eller andet kvindeprogram jeg ikke plejer at se.
    Ka’ det være rigtigt?

  5. @Henrik

    Nope. :)


Skriv et svar

