Slut(!)

04dec10

Jeg har besluttet mig for at lukke denne blog. Det har været en sjov fritidsbeskæftigelse, men med to jobs der begge efterhånden kræver al min opmærksomhed har jeg ikke længere tid til den. I ser eller læser mig nok andre steder i fremtiden, men vil måske ikke vide at det er mig – og sådan kan jeg godt lide det. ;) Jeg vil lade de indlæg jeg allerede har skrevet stå, men svarer ikke længere på spørgsmål, skriver ikke nye indlæg, og siden kommentarer skal godkendes før de bliver vist, vil man heller ikke længere kunne kommentere herinde. Tak for alt det gode – hav det sjovt derude. :)



2 Responses to “Slut(!)”

  1. Ha’ det godt, Dina, ihvertfald!

  2. I lige måde. :)


Skriv et svar

